Nehéz lenne kiemelni, egy tanárt a sok közül iskolai évemből, mert annyi embert szerettem és szerettek ők is engem. Úgyhogy néhány fontos momentum, tréninges-módra, hogy kiknek mit köszönnék meg az életemből. 
 
Köszönöm:
  • Éva néninek (történelem, filozófia, ofő), hogy azt mondta, szerinte nekem van a legerősebb egyéniségem az osztályból. És igen tudom, hogy ez azt jelenti, hogy makacs vagyok.
  • Anna néninek (német) az egész lényét, hogy megértően, barátsággal fordult hozzánk mindig, és lelkesedését rám is átragasztva tanította a német nyelvet. 
  • Erika néninek (magyar fakt), hogy arra kért, soha ne hagyjam abba az írást.
  • Rezső bácsinak (rajz), hogy ráébresztett, nekem is van némi tehetségem.
  • Igazgató úrnak (matematika), hogy közelebb hozta hozzám a matekot a vicces életbölcsességeivel.
  • Tamás bácsinak (ének), hogy nem kényszerített minket felsőbb osztályokban az éneklésre, hanem elég volt esszét írni.
  • Ági néninek (biológia), hogy bízott a biológia tudásomban, miközben azzal én kevésbé voltam elégedett.
  • Attila bácsinak, hogy támogatott engem annak ellenére, hogy nem is az ő osztályába jártam. 

 

Amit nem köszönök meg:
  • Egy fiatal magyar tanáromnak, hogy egy időben minden órán kihívott engem felelni, és rossz jegyet adott.
  • A testnevelés tanárnőmnek, hogy erőltette a testnevelés minden ágát azoknál is, akiknek nem ment.
  • Az egyik matek tanárnőmnek (akit rajtam kívül valószínűleg mindenki imádott), hogy kötelezővé tette a csoportunknak a délutáni két matek korrepetálást, mikor versenyekre készülve undorító szöveges feladatokat kellett megoldanunk.
  • Korábbi osztályfőnökömnek, hogy szó nélkül elhagyta az osztályt.
  • Az egyik pedagógia oktatónak, hogy azt kérdezte: "Ugye maga nem akar tanár lenni?"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://habosvilla.blog.hu/api/trackback/id/tr391838685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása