Foursquare-mániámról már több bejegyzésben is hangot adtam, de persze nem szeretném, ha csak erről szólna a blog. A campus-badge-eknek viszont nagyon megörültem, hiszen részben doktoranduszként még mindig egyetemista vagyok. Az 5 campus-badge egy ideig csak Amerika néhány egyetemén volt elérhető (egy korábbi bejegyzésben ezt meg is jegyeztem), de 2011. január 31-én közzétette a Foursquare, hogy kiterjesztették világszintűre. Úgy döntöttem, hogy ha megszereztem mind az 5 campus-jelvényt, akkor leírom a hozzám hasonló badge-vadászoknak, hogy hol járnak jó helyen. 

Még mindig gond - bár szerintem csökkenőben -, hogy rossz kategóriákat adnak meg a pont létrehozói, vagy legalábbis badge-szempontból nem jót. Emiatt nem szerettem volna duplikált venue-kat készíteni, hanem inkább utánanéztem, hogy mely campus-okon milyen helyek hiányoznak Foursquare-ről. Természetesen legfőképp ELTE-re koncentrálva, de nem minden esetben. Most ezt a listám teszem közkinccsé.

 

 

Campus Explorer Badge

Ehhez különösebben nem kell magyarázatot fűzni, 10 különböző helyre kell bejelentkezni valamelyik campuson vagy különböző campusokon. Ehhez feltételezem a College & Education főkategóriát vagy valamely alkategóriáját kell választani. Tehát az alább felsorolt listából mindegyik érvényes. (Valahol azt olvastam, hogy a rendszer érzékeli hol van sok ilyen kategóriájú pont, de szerintem nem kell ennyire túlbonyolítani.)
Ráadásul a badge "retroaktív", vagyis a korábbi check-ineket is számolja. Ennek köszönhetően értesültem róla még február elején, hogy elérhetőek Magyarországon is a badge-ek, mivel Mazsinak hirtelen meglett.
Szöveg: "You’ve travelled far and wide to explore every corner of campus – all without getting scurvy. Magellan’s got nothing on you!"

Quad Squatter
 
Nekem ez lett meg a legkésőbb (vagyis ma), és valamiért nagyon sokat kellett sakkoznom hozzá. A College & Education főkategórián belül a Quad / commons alkategóriát kell választani, ami végülis sok helyre ráillik. Ebből 10 helyre kell check-in-t nyomni.
Az ezután következő pontokhoz is második kategóriaként végig odatettem a quad-ot, bár lehet, hogy csak elsődleges ("primary") kategóriaként számít. Viszont azt tapasztaltam, hogy ehhez nem kellett különböző helyekre bejelentkezni, mivel pont akkor lett meg, mikor a Lágymányosi Campus két épület közti parkjába már másodjára jelentkeztem be. 
Szöveg: "That’s your 10th check-in at the Quad. Either you’re majoring in Botany, or you just gave up on class altogether."
A lista az általam létrehozott quad / commons helyekről:
  1. ELTE KUK társalgó (1135 Kerekes u. 12.)
  2. ELTE Lágymányosi Campus 2 épület közt (1117 Pázmány Péter sétány 1.)
  3. ELTE BTK F épület  (1088 Múzeum körút 6.)
  4. ELTE BTK "C" épület  (1088 Múzeum körút 4.)
  5. ELTE BTK Művészettörténet Tanszék (1088 Múzeum körút 8.)
  6. ELTE BTK Könyvtártudományi Tanszék (1088 Múzeum körút 6.)
  7. ELTE MUK Trefort kerti padok (1088 Múzeum körút 6.)
  8. Országos Rabbiképző-Zsidó Egyetem (1084 Bérkocsis u. 2.)
  9. ELTE Pedagogikum Központ (1071 Damjanich u. 41.)
  10. ELTE Damjanich utcai Kollégium (1071 Damjanich u. 43.)
  11. Magyar Képzőművészeti Egyetem (1062 Andrássy út 71.)
  12. NYME SEK D épület (Szombathely, Berzsenyi Dániel tér 2.)
Bookworm Bender

Szerintem mondanom sem kell, hogy ez a kedvencem! Ráadásul nagyon egyszerű megszerezni, csak arra kell vigyázni, hogy az egyszerű "Library" kategória nem elég az "Other Buildings"-en belül, hanem csak a College & Education főkategórián belül lévő Library alkategória az elfogadott. Ide egyszer kell bejelentkezni éjfél után, és itt megjegyzem, hogy a magyar éjfél számít - nem kell hajnalig kakukkolni vagy korábban felkelni miatta. (Ha valaki becsületesen tényleg éjfélkor akarja ezt egy könyvtárban megtenni, akkor ajánlom a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtárat, ami 0-24h nyitva tarátsú.)
Szöveg: "Looks like you’re throwing a late night bender at the library. Ain’t no party like a Pythagorean Theorem party!"
Az egyetemi könyvtári listám: 
  1. Színház- és Filmművészeti Egyetem Könyvtára (1088 Vas u. 2.)
  2. BME OMIKK (1111 Budafoki út 4-6.) - (ezt nem én hoztam létre, de Academic/library kategória!)
  3. X MÜTF Könyvtár (1139 Fiastyúk u. 35.)
  4. SZIE GTK Budapest, Könyvtár (1135 Szent László u. 59.)
Munchies 
 
 
Ez tulajdonképpen nem olyan nehéz, csak az ember nem gondolna arra, hogy egyetemi büféknek vagy menzáknak külön pontot létrehozzon. Ennél 5x kell bejelentkezni College & Education főkategória Cafeteria alkategóriáú helyre.
Szöveg: "That’s 5 check-ins at campus dining halls. You must be a Grilled Cheese connoisseur. You deserve a TV Show!"
Egyetemi büfés-menzás listám:
  1. ELTE BTK D épületi büfé (1088 Múzeum körút 4.)
  2. ELTE BTK Menza A épület (1088 Múzeum körút 6.)
  3. ELTE BTK 6-8. presszó (1088 Múzeum körút 8.)
  4. ELTE PPK büfé (1073 Kazinczy u. 23.)
  5. ELTE ÁJK Büfé (1053 Egyetem tér 1-3.)
Smells Like School Spirit

Sajnos itt többnyire kénytelenek vagyunk csalni, ugyanis a magyar egyetemek közül kevés rendelkezik "stadionnal". Ráadásul az ELTE igazi sportos helyeit már létrehozták, csak más kategóriával.
Beleestem én is abba a hibába, hogy először a  College & Education főkategórián belül a "Gym / fitness" alkategóriát választottam, de aztán rájöttem, hogy az nem jó, mert a "Stadium" kell! Egy kollégiumi konditeremre viszont a legkevésbé sem használhatjuk ezt a szót... Ennél is 5x kell bejelentkezni "Stadium", "Field" vagy "Complex" pontra.
Szöveg: "Woah! That’s your 5th check-in showing your school pride. You’re a super fan! Now remember to wash off that face paint before you go to bed – huge mistake!
Ahol én a Stadium-ot alkalmaztam (aztán lehet, hogy átírom Field-re illetve Complex-re): 
  1. ELTE KCSSK konditerem (1118 Dayka Gábor u. 4.)
  2. SZIE Állatorvos-tudományi Kar tornaterem (1078 István u. 2.)
  3. ELTE Gyakorló Iskola tornaterem (1076 Damjanich u. 42.) 
  4. ELTE TÓK tornaterem (1126 Kiss János altábornagy u. 40.)
  5. ELTE PPK tornaterem (1064 Izabella u. 46.)
  6. ELTE BGGYK tornaterem (1097 Ecseri út 3.)
  7. MÜTF Sportpálya (1139 Fiastyúk u. 35.)
  8. ELTE KUK konditerme (1131 Kerekes út 12.)
  9. Ajtósi Kollégium Konditerme (1146 Ajtósi Dürer sor 23.)
Sok sikert mindenkinek az újabb badge-ekhez!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://habosvilla.blog.hu/api/trackback/id/tr232681431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása